Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Ο Charlie Watts εγκαταλείπει τους Rolling Stones



Ο Charlie Watts δεν είναι πολύ ενθουσιασμένος για την επερχόμενη περιοδεία των Rolling Stones. Ο ντράμερ είπε ότι σχεδόν αποφάσισε να εγκαταλείψει το συγκρότημα πριν από την περιοδεία για την επέτειο των 50 χρόνων και ότι ο ίδιος δεν προσβλέπει στο Glastonbury Festival το 2013



Οι Rolling Stones πρόκειται να κάνουν τουρνέ για την επέτειο φέτος και υπάρχει η πολυαναμενόμενη στάση στο Glastonbury Festival.
Αλλά για τον Watts δεν είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελε. Σε μια συνέντευξη με την εφημερίδα The Guardian ο ντράμερ των Rolling Stones είπε ότι δεν ήθελε να παίξει σε ένα υπαίθριο φεστιβάλ.
Ο Watts είπε στην The Guardian: "Δεν θέλω να το κάνω. Όλοι οι άλλοι το κάνουν. Δεν μου αρέσει να παίζω σε εξωτερικούς χώρους, και σίγουρα δεν μου αρέσει το φεστιβάλ ... Αλλά αυτό εγώ, προσωπικά. Όταν είσαι μια μπάντα ... κάνεις τίποτα και τα πάντα. Αλλά το Glastonbury, είναι παλιά ιστορία πραγματικά. Ποτέ δεν μου άρεσε αυτό το hippy πράγμα για να αρχίσει να μου αρέσει τώρα. Δεν είναι αυτό που θα ήθελα να κάνω για ένα Σαββατοκύριακο, μπορώ να σας πω."
Ο Watts μπορεί να μην ενθουσιασμένος που θα παίξει στο Glastonbury φέτος, αλλά τουλάχιστον είναι σύμφωνος για την περιοδεία. Ο ντράμερ είπε στην Guardian ότι σχεδόν αποφάσισε να "τα βροντήξει" και να εγκαταλείψει το συγκρότημα πριν οι Rolling Stones παίξουν στο 02 Arena στο Λονδίνο στο τέλος του περασμένου έτους.
Ο Watts είπε: "Νόμιζα ότι δεν θα καταφέρω,πριν από την Ο2, αλλά στην πραγματικότητα ήταν πολύ άνετα. Ήταν καλή διασκέδαση, είναι ό, τι ήθελα να πω. Είχα ενδοιασμούς. Αυτό κάνω πάντα. Είναι [το παιχνίδι] ενός νεαρού ατόμου. Aυτό που με δυσκολεύει είναι πως το 50% από αυτό είναι η εικόνα, από την πλευρά μου δεν είναι το καλύτερό μου, αλλά αυτό είναι, και όπως μεγαλώνεις λες "ω,θεέ!", δεν μου αρέσει να βλέπω αυτές τις φωτογραφίες. "

πηγή:myreview.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου